Thursday, December 13, 2007

Work That!

This is a formal retraction of the last post…lol. Sometimes I get pissed off dealing with bullshit that sometimes comes along with the territory. But after some retrospection I sulked for 5 minutes then found a new perspective. Thanks for the feedback even after I’ve been MIA for a few weeks. Long story short… you just gotta work it (whatever it is) and let the haters do what they do. After all they have a job to do to (hate). And if I/you let it keep you down, they win.

Cant wait for the new Mary album. So far she is killing it.

23 Comments:

At 9:44 PM, Blogger WhozHe said...

Yeah I like that one by Mary. Glad you're ok.

 
At 7:27 AM, Blogger D.LavarJames said...

Glad to see you are refreshed. And I'm countin down the minutes till Mary starts to download off of itunes myself! Love her!

 
At 1:56 PM, Blogger ShawnQt said...

hmmm mary!

 
At 3:14 PM, Blogger Ty said...

A fresh perspective is usually good. Happy holidays and don't let people stress you out.

 
At 5:21 AM, Blogger Kensilo said...

Dayne,

Happy Holidays!!!

 
At 5:31 PM, Blogger BuddahDesmond said...

"Work That" is hot! I'm loving the new MJB cd. Each time she releases a new cd I seem to fall in love with her and her music all over again. VH1 Soul devoted a great deal of airtime to her videos and past performances this weekend. That put the icing on the cake.

Happy Holidays!

 
At 4:19 AM, Blogger Cocoa Rican said...

MERRY CHRISTMAS PA!!!!!!!!!!

 
At 11:19 AM, Blogger yet another black guy said...

the new Mary is nice. and so is your renewed outlook - HAPPY HOLIDAYS!!

 
At 5:44 PM, Blogger BronzeBuckaroo said...

Happy New Year! You take extra good care of yourself, please! I want you sitting in my audience when my next work is put on the the stage. :-)

 
At 6:13 AM, Blogger Promiscuous X said...

Hey Dayne,

HAPPY NEW YEARS My DUDE.

I thought you woulda been posted a new years post by now. Ill holla hope all is well.

 
At 11:25 PM, Blogger barb michelen said...

Hello I just entered before I have to leave to the airport, it's been very nice to meet you, if you want here is the site I told you about where I type some stuff and make good money (I work from home): here it is

 
At 6:57 AM, Blogger Mr. Jones said...

Dayne...come back to us!

 
At 12:49 PM, Blogger Troy N. said...

Question: Can you use the phrase 'work that' while getting your freak on and not rush the moment? (toys not included)..

 
At 7:57 AM, Blogger D.LavarJames said...

We miss you!

I just purchased, "I Wrote this Song" fromAmazon on Friday,

It arrived today, can't wait to start reading! =)


come back to us Dayne =(

 
At 12:55 PM, Blogger Promiscuous X said...

Danye??????? Where the hell are you nigga lol...March is over April is here....Winter is gone now Spring is here....now where the hell is Danyne lol...hopefully you will make a guest appearance at THE BLOGGER MEET-UP in Baltimore, MD April 18-20 its a weekend affair hosted by MR JONES..... Hope all is well man

Ya boy X

 
At 8:47 AM, Blogger Sean Stone said...

Hope all is well man. Hope you return soon.

 
At 10:35 AM, Blogger D.LavarJames said...

Thanks for the comment

WHERE HAVE U BEEN MISTER? lol

Hope all is well!

 
At 11:25 AM, Blogger Promiscuous X said...

Hey DAYNE, thanks for droping by my spot. Now all I gotta do is get you too post lol Glad your still alive man. M

Much luv "X"

 
At 7:56 PM, Blogger Omar Ramon said...

HEY man. Hope you've been alright i haven't been keeping up with blogopia.

Head up and brush the hatas off.

 
At 1:51 AM, Blogger Soldier said...

and where exactly do u think u r ? lol

disappearing on me like this... unless u have a new blog i dont know of !!

 
At 5:35 AM, Blogger Soldier said...

yay u're alive... please come back and let us know wassup with u

 
At 8:18 AM, Blogger Soldier said...

i miss uuuuuu

 
At 12:34 PM, Blogger Nobody not really... said...

I feel like I used to read good stuff on this blog a lifetime ago...

 

Post a Comment

<< Home